香港人人都想按摩?身爲香港人的你究竟有幾需要按摩?生活節奏的加快、家務勞動的增多及隨著年紀帶來的無形酸痛感,都會使人產生按摩的需求。

Share

 

以下情景你是否曾經歷過,覺得有些許熟悉? 據説,以下情景正正是香港人的生活寫照。

情景A:今個月1號,check下日曆原來今個月得1個紅日。上個月已經日日OT冇時停,想請年假上頭又唔肯批。心諗:喂呀,究竟我幾時先可以透下?晚晚返到屋企,食完飯已經9點幾,冲個涼就要訓覺,根本冇時間鬆下副骨。

情景B:今日放工行街,經過某貴婦品牌,突然醒起自己屋企嘅精華好似就快用完,雖然仲未出糧,但都係照碌咗3,000蚊,買左一套堪稱可以煥顏抗衰老的套裝。臨訓前,收到閨蜜WhatsApp,話附近新開咗間Thai Spa,2人同行價 $1,680。心諗:頭先啱洗咗一舊錢,今個月唔想「吃土」啊!有冇啲又平又唔使出街嘅全身按摩呀?

情景C:疫情反反覆覆,確診個案究竟幾時先停?諗住陣間落樓下dup骨,但係甘嘅時勢,唔敢出街呀!留在家中全日,行又唔係,企又唔係,真係好悶呀。

情景D:BB終於訓著覺,唔會再喊住要人抱,搞咗成晚,宜家先有得休息。唉,好攰呀!條頸又緊,個背脊又痠。聽日仲要早啲起床買餸,如果可以即時訓低按下摩就好了!

情景E:周不時要見客,因爲自己身高唔夠,又想顯示出修長的身形,所以一個星期有3日都要著高踭鞋。行咗成日,對腳真係好唔舒服呀。返到屋企除鞋先有得大解放,如果呢個時候有人幫我按下對腳就好了。

香港人人都可以享受的按摩椅,Smart ReLuxe全民體驗價 只需 $12,888,價格親民貼地,功能亦相當齊備!選擇分期付款計劃,甚至不需要 $14就能將Smart ReLuxe帶回家,足不出戶即可享受猶如經驗豐富的專業按摩師,從頸按到落腳,全方位照顧身體每個部位。